S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
 

» REKLAMAČNÝ PORIADOK
REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na predaj tovaru na internetovom obchode Centrum-bylin.sk, vedenom Ing. Petrom Bezecným

IČO: 01088190

so sídlom na ulici Pěkná 629/44 64300 Brno

(ďalej ako „predávajúci").

Záručná doba

    • Našim zákazníkom poskytujeme štandardne záručnú dobu 24 mesiacov (doba spotreby), ktorá beží od okamihu prevzatia tovaru kupujúcim.

    • Táto záručná doba môže byť dlhšia/kratšia v závislosti na dátume spotreby uvedenom na obale produktu. Záručná doba je potom obmedzená dátumom spotreby.

      1. údaj o spotrebe je najčastejšie označený na obale ako "spotrebujte do/best before" alebo "dátum minimálnej trvalivosti"

      2. údaj o spotrebe nemusí byť označený na obale v prípade, že jeho minimálna trvanlivosť presahuje 30 mesiacov

    • V prípade reklamácie produktu sa záručná doba automaticky predlžuje o dobu trvania reklamácie.

    • V prípade vybavenia reklamácie výmenou tovaru za nový kus, pokračuje pôvodná záručná doba.

Kedy reklamovať

    • Zákazník má právo reklamovať tovar pokiaľ ho obdrží v rozpore s kúpnou zmluvou alebo sa v záručnej dobe produktu objavia skutočnosti znemožňujúce jeho obvyklé používanie.

    • Zákazník je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil jeho prípadné vady a poškodenia. Pokiaľ nejaké nájde, je povinný ich bezodkladne nahlásiť predávajúcemu.

    • V prípade, že kupujúci preberá zásielku od prepravcu alebo vo výdajnom mieste sprostredkovateľa (nie predávajúceho), je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov zásielky av prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi či sprostredkovateľovi

    • V prípade stretnutia porušenia prepravného obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí alebo poškodení zásielky nemusí zákazník zásielku od prepravcu prevziať. Taká odmietnutá zásielka bude vrátená predávajúcemu, ktorý na jej základe vyexpeduje na svoje náklady v najkratšom možnom čase náhradné produkty.

Ako oznámiť reklamáciu

    • Zákazníkom odporúčame najskôr sa obrátiť telefonicky alebo emailom na naše kontaktné údaje, kde sa s Vami pokúsime nájsť čo najoptimálnejšie riešenie Vášho problému.

      • Centrum-bylin@email.com

      • +420 724325927

    • Reklamovaný tovar je možné aj rovno dopraviť predávajúcemu jedným z nasledujúcich spôsobov:

      • doniesť osobne do odberného miesta Centrum-bylin.sk Zahradnická 20 60300 Brno

      • tovar odoslať balíkom bez dobierky na adresu Ing. Petr Bezecný Pěkná 44 64300 Brno v takom prípade prosíme o pripojenie krátkeho vyjadrenia dôvodu reklamácie

    • Na uplatnenie reklamácie je nutné priložiť originál alebo kópiu pokladničnej účtenky či reklamačného protokolu či faktúry. V krajnom prípade je možné použiť iba číslo objednávky, kedy môže doklad vyhľadať sám predávajúci.

    • Pre uplatnenie reklamácie je nutné, aby na seba zákazník zanechal kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail, ideálne aj číslo účtu na vrátenie kúpnej ceny v prípade uznania reklamácie).

    • Pri odovzdávaní reklamácie môže zákazník uviesť požadovanú formu kompenzácie (nový produkt, náhradný produkt, vrátenie čiastky). Predajca sa bude snažiť tejto požiadavke vyhovieť. Nie je však pre neho zaväzujúce a môže sa zmeniť po dohode so zákazníkom.

Priebeh a riešenie reklamácie

    • Predávajúci informuje zákazníka o spôsobe posúdenia reklamácie do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie a potvrdí prevzatie reklamovaného tovaru.

    • Na posúdenie a realizáciu reklamácie má predávajúci 30 dní.

    • O vybavení reklamácie predávajúci informuje zákazníka telefonicky alebo elektronicky na zanechané kontaktné údaje bezodkladne od posúdenia reklamácie.

    • Predávajúci môže reklamovaný tovar vymeniť. V prípade, že to nemožno, môže tovar pomerne vzhľadom na poškodenie zlacniť či nahradiť novým produktom totožného charakteru, za ktorý bol zakúpený.

    • V prípade, že predávajúci nestihne posúdiť reklamáciu v zákonnej lehote 30 dní, má zákazník právo na nový produkt alebo vrátenie čiastky, za ktorú bol tovar zakúpený.

    • Ak je reklamácia uznaná za oprávnenú, má zákazník právo na úhradu účelne vynaložených prepravných nákladov spojených s podaním reklamácie v obvyklej výške prepravy za obdobné zásielky.

Tovar nie je možné reklamovať v týchto prípadoch:

  • použitý tovar bez zjavnej závady nemožno vracať z hygienických dôvodov;

  • tovar s uplynutým či obmedzeným dátumom spotreby alebo použitím, pokiaľ táto skutočnosť bola známa zákazníkovi už v dobe nákupu;

  • vada vzniknutá na veci je spôsobená bežným opotrebením;

  • chyba tovaru je spôsobená zákazníkom a vznikla nesprávnym používaním, skladovaním, údržbou či mechanickým poškodením;

  • vada vznikla v dôsledku vonkajšej udalosti mimo vplyvu predávajúceho.

  • pokiaľ si zákazník rozmyslí, že objednaný a dodaný tovar nechce a to z akéhokoľvek dôvodu.

Predávajúci nemá žiadnu zodpovednosť za škody, pokiaľ kupujúci tovar užíva, hoci o vade vie.

Záverečné ustanovenia

Vo vzťahu k splneniu povinnosti podľa § 14 zákona č. 634/1992 Zb. predávajúci informuje kupujúceho o možnosti využiť pre prípadné mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov Českú obchodnú inšpekciu (www.coi.cz), ktorá je notifikovaným subjektom mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov vedeným na zozname Európskej komisie.


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

NTViY2